Redcat 2009.01.06. 00:05

Miért pont redcat?

 

Először kitettem ezt az írást ide jobbra, bemutatkozásnak. Aztán rájöttem, annak túl hosszú, úgy döntöttem, legyen belőle bejegyzés.

Húsz éve lakom ebben a házban, ezalatt az idő alatt mindig volt macskánk. Kutya nem, mert mint szoktam mondani, szeretem a kutyákat. A kutya sok törődést igényel, program kb. 15 évre, én olyan hosszú távra nem tudok tervezni. Kerítés sincsen, láncon nem tartom, meg amúgy sem szeretem ha a környezetemben a parancsaimra várnak, jobb, ha mindenki tudja a maga dolgát.
A macska az más, az elvan, legfeljebb ki kell engedni, meg be kell engedni. Igaz, kitalálták már a macskajáratot.
Mindig tigriscsíkos szürke kandúrunk volt. Nézem a képeket, alig tudom őket megkülönböztetni. Tavaly hozott a fiam egy kis vöröst, mert éppen macska nélkül voltam. Pár hetes kora ellenére, nagyon gyorsan feltalálta magát, rögtön tudta, amit egy macskának tudni kell, hol kapja a kaját, hova lehet piszkítani. Egyszerűen otthon volt.

Néhány nap múlva eltűnt, a tőlünk három kilométerre lévő portásfülkében aludt békésen, ott találták meg a gyerekeim, de az is előfordult, hogy a kocsmapult alól szedték össze. Ott is otthon volt.

 

 

 

Átjárt a szomszédba, a szomszédék palotapincsijét remekül elvezérelte, egy-két körmös után ő lett a falkavezér kutyáéknál. Artúr, a palotapincsi, mint alárendelt, furcsamód nagyon élvezte a helyzetet. Amúgy mindenkit megvárt, bárki megsimogathatta.


Eleinte a portörlő volt az ellenfél, de egy szép reggelen döglött madarat találtam a nappali szőnyegpadlóján, hazahozta nekem a zsákmányt.

Aztán, egy év elteltével  Marci - mert közben nevet is kapott - a kis vörös kandúr egy napon nem jött meg, azóta nem láttam.
 

Azon a napon kezdtem el írni ezt a blogot.

A bejegyzés trackback címe:

https://redcat.blog.hu/api/trackback/id/tr71860562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása