Redcat 2009.01.14. 15:49

Börtönbusz

Lépten-nyomon beleakadok valami nem mindennapos járműbe. Biztos radarom van rá.

Most az ebay-en akadtam egy különös járműre. Kicsit körülnéztem busz kategóriában és találtam egy kedvező vételt:

 

Mercedes O 303 - 15R

 

- Elítéltszállító / Börtönbusz -

 

/////////////

 Felkínálok egy újrafényezett és restaurált egykori elítéltszállítót.

A buszt kiürítettük (a cellákat kivettük) és igény szerint be lehet építeni pl. lakóautónak vagy promóciós járműnek.

Műszakilag szakműhelyben helyreállítottuk, teljesen rendben van.

Csak a fekete fényezés került több, mint 10000 euróba.

 

A képektől megkímélem a nyájas olvasót, nem szeretnék az ebay-vel copyright vitákba bonyolódni. Tessék ide kattintani.

Nem veszem meg, most nincs rá 20000 euróm. No meg a "C" kategóriás jogosítvány is hiányzik hozzá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redcat.blog.hu/api/trackback/id/tr93877524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiborc2008 2009.03.24. 16:48:02

Szép darab. Kb. ugyanakkor én egy 1953-ból való 28 személyes oldalt nyitott Steyr tűzoltó-csapatszállítót láttam ebay.de-n vagy ebay.at-n helyreállított állapotban, gyönyörű volt.
süti beállítások módosítása